Via elk kanaal de klant centraal

Twee vakgebieden, één focus

Binnen VodafoneZiggo heeft het bieden van de beste klantervaring de hoogste prioriteit. De afdeling Customer Experience ontwerpt en bewaakt de ervaring die wij onze klanten willen bieden en heeft veel raakvlakken met onze winkels, klantenservice en digitale kanalen. De afdeling Digital beheert, ontwerpt en ontwikkelt digitale diensten voor onze klanten, zoals onze website en de My Vodafone app. In een zeer dynamische markt waarin technologie en klantbehoeften continu veranderen, hebben deze twee afdelingen een grote impact op het succes van VodafoneZiggo. Als je ergens het verschil kunt maken op onze klantervaring, is het hier wel.

Power to Maike

Senior Product Owner bij VodafoneZiggo

Een ding is zeker: niets staat vast.

Lees verder

Bekijk meer verhalen van collega's

Kom pionieren

Customer Experience en Digital zijn relatief jonge vakgebieden. Je vindt er dan ook veel pioniers die alles (willen) weten over service en app design, omnichannel strategieën en end-to-end, personalised customer experience. Samen met hen kun je deze vakgebieden verder uitbouwen binnen VodafoneZiggo. Of dat nu is via experimenteel onderzoek, het inrichten van een nieuw proces of het ontwikkelen van mobiele toepassingen voor de zakelijke- of consumentenmarkt; als het bijdraagt aan het verbeteren van onze klantervaring krijg je veel vrijheid. Begint je hart al sneller te kloppen?

Bekijk onze vacatures

MST_CXP
AMS_bieb MST_CXP_2

Jouw kansen

ADVISEUR RETAIL PRODUCTEN

Locatie: Maastricht Vakgebied: Customer Experience & Digital

SENIOR DIGITAL INNOVATION MANAGER

Locatie: Utrecht Vakgebied: Customer Experience & Digital

JUNIOR DIGITAL STRATEGY MANAGER

Locatie: Utrecht Vakgebied: Customer Experience & Digital

Linda
Linda Janssen

Corporate Recruiter

Enthousiast over VodafoneZiggo?

Meld je aan voor Inside VodafoneZiggo en ontvang nieuws en vacatures

Aanmelden