Start de test Start de test
(De meeste mensen klikken hier)

Goed gezien!

Scherp dat je op de kleine button hebt geklikt. Bij VodafoneZiggo houden we van mensen die verder kijken dan hun neus lang is. Dankzij die mentaliteit hebben we bijvoorbeeld het beste netwerk van Nederland gerealiseerd.

Ga verder

Hmm…

Ben je graag een kuddedier of heb je de kleine button gewoon over het hoofd gezien? Bij VodafoneZiggo houden we van mensen die verder kijken dan hun neus lang is. Dankzij die mentaliteit hebben we bijvoorbeeld het beste netwerk van Nederland gerealiseerd. Gelukkig is de test pas net begonnen en het kan alleen nog maar beter gaan.

Ga verder

Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet ..

(en de kleur is natuurlijk rood-oranje)

Spot on!

Bij VodafoneZiggo zijn we gek op mensen die out of the box denken. Daarom creëren we een inspirerende werkvloer waar hokjesdenken verboden is. Daar komen geweldige ideeën uit voort, zoals ons Mobiles for good initiatief of onze Vodafone Firsts campagne. Bekijk ze eens op YouTube!

Ga verder

Helaas

Try again!

Zoek verder

Stel we vragen je om in 3 weken een nieuwe commercial te ontwikkelen, dan zeg jij…

Dat lijkt me te gek! Dat lijkt me een beetje te gek?

That’s the spirit!

Een nieuwe commercial ontwikkelen is doorgaans geen ad hoc beslissing. Maar voor een heel goed idee gaan we soms die extra mile. Zo hebben we eind 2014 in 3 weken tijd een kerstcommercial ontwikkeld. Werk jij mee aan de volgende?

Ga verder

Your loss!

Een nieuwe commercial ontwikkelen voor topmerken als Vodafone en Ziggo is natuurlijk een geweldige kans! Dan ga je toch niet meteen piepen over een krappe deadline? Eind 2014 hebben we in 3 weken tijd een kerstcommercial ontwikkeld, dus het kán wel. Kop op, de volgende vraag is van jou.

Ga verder

Nieuwsgierigheid loont!

Jij wilt altijd weten waarom iets zo is? Die onderzoekende houding past bij VodafoneZiggo. Wij nemen nooit genoegen met de status quo of met ‘omdat we het altijd zo doen’. Want wie altijd binnen de lijntjes kleurt, maakt nooit een kunstwerk.

Ga verder

WRONG!

Als er een keertje iets fout gaat bij VodafoneZiggo, vegen we dat niet snel onder het tapijt. We vragen ons altijd af waarom het is misgegaan, en hoe we dit de volgende keer kunnen voorkomen. Wij nemen nooit genoegen met de status quo of met ‘omdat we het altijd zo doen’. En van jou verwachten we ook zo’n onderzoekende houding. Ok?

Ga verder

Hoe ver ga jij?

‘Wij leveren u elke kleur auto, zolang deze maar zwart is’

Zei Henry Ford bij de introductie van zijn T-Ford in 1903. Gelukkig zijn de tijden veranderd en nemen bedrijven hun klanten tegenwoordig een stuk serieuzer.

Bij VodafoneZiggo gaan we daar extreem ver in. We noemen onszelf customer obsessed. Want een tevreden klant is een klant die blijft. Die behalve mobiel ook voor internet en tv voor VodafoneZiggo kiest. Die ons op een verjaardag aanbeveelt bij vrienden.

Daarom willen we graag alles van onze klanten weten en proberen we al die informatie met één druk op de knop toegankelijk te maken voor al onze medewerkers. Dat is een complexe uitdaging, maar één die we graag aangaan bij VodafoneZiggo. Want pas als je je echt in elkaar verdiept, ontdek je dat het klikt.

Klik niet hier

Doorzetter!

Bij een probleem maak jij een analyse en denk je meteen na over de oplossing. En blijkbaar kun je goed tussen de regels doorlezen en heb je oog voor detail. Allemaal eigenschappen die passen bij VodafoneZiggo.

Ga verder

Ai, iets te makkelijk gedacht…

Kies je altijd voor de meest voor de hand liggende oplossing? Of verdiep jij je in een probleem zodat je in één keer de beste oplossing vindt? Die laatste houding past bij VodafoneZiggo.

Ga verder
Nee

Ja of nee?…

Ja

Ja!

Als iedereen zegt dat iets niet kan, geven we bij VodafoneZiggo niet op. We try harder. Van jou verwachten we dus ook mentale weerbaarheid. Daar worden ideeën beter van, en jijzelf ook.

Benieuwd naar je testresultaat?

Check het hier

Nee??

Dus jij zegt nee? Bij VodafoneZiggo verwachten we van onze medewerkers mentale weerbaarheid. Als iedereen zegt dat iets niet kan, geef je niet op. You try harder. Daar worden ideeën namelijk beter van, en jijzelf ook. Haal even diep adem en… whoosah!

Benieuwd of jij bij ons past?

Check het hier